מתח בדרום • מקומות הבילוי נסגרים

    יוסי אשר No Comments on מתח בדרום • מקומות הבילוי נסגרים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הדרום נסגר. הרקטות שנחתו אחר הצהריים לשטח ישראל יחד עם אי הוודאות לגבי עתידה של הפסקת האש גורמי לעיריות להשבית את הפעילות בערים וזאת בעיצומו של החופש הגדול.

    כך, עפ"י הנחיית ראש העיר אשדוד ולאחר הערכת מצב, לא יתקיים מחר שוק פתוח באשדוד, פארק אשדוד ים ייסגר.

    גם העיר אשקלון חוזרת ל-24 שעות של שגרת חירום: "מחר לא יפעל השוק העירוני, חופי הרחצה יהיו סגורים, יש להימנע מהתקהלויות והתושבים מונחים לשמור על כללי הזהירות. לכשיתפרסמו הנחיות חדשות ע"י פיקוד העורף – נעדכן"לשון הדעת העירייה.

    בקרית גת עדכנו כי עקב הפרת הפסקת האש אנו חוזרים לקיים שגרת חרום: מחר לא יפעל השוק העירוני הבריכות תהיינה סגורות. קייטנות גני הילדים של מרכז מריאן תפעלנה במקלטים. יש לעמוד בקשר עם מרכז מריאן. נעדכן הנחיות התגוננות חדשות לכשיתפרסמו ע״י פיקוד העורף.

    מנגד, פיקוד העורף הכחיש וטען כי לא יצאה הנחייה מפיקוד העורף לפתיחת מקלטים ביישובים שבין 40-80.

    קודם לכן דיווח אהוד יערי ב'ערוץ 2' כי "גם המשלחת הפלסטינית עוזבת את קהיר". אודי סגל אמר כי "הפסקת האש קרסה, בישראל נערכים להסלמה".

    מי שמיהר לתקוף הוא ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת העבודה ח"כ יצחק הרצוג שהלין ואמר "תפקידו של רה"מ ותפקידה של הממשלה הוא לספק ביטחון ושקט מוחלטים ליישובי הדרום. אם אכן, כפי שרה"מ טוען, החמאס הובס, אז מצופה ממנו להגיע להסדרה מדינית בתנאים הטובים למדינת ישראל. אבל אם הממשלה תתקפל כדי להביא שקט מדומה, כמו זה שחווינו היום – הדבר יצביע על כישלונה של ממשלה חלשה".



    0 תגובות